voditeljica nastave, prof. engleskog
Spoznaja da je nastava stranog jezika izrazito slojevit multidisciplinarni proces te poriv da zavirim u njegovu kompleksnost odvela me je na postdiplomski znanstveni studij iz metodologije nastave stranih jezika. Istraživanja i radovi te magistarski rad iz ovog područja tek su otvorili nove horizonte i pitanja na koja još i danas nastojim pronaći odgovore.
Kao profesorici engleskog jezika vrlo mi je drago što moji odrasli polaznici doživljavaju učenje stranog jezika kao osobni unutarnji izazov te kulturološku i komunikacijsku nadgradnju koja im širi horizonte i čini ih aktivnim pripadnicima međunarodne jezične zajednice. Usvajanje stranog jezika za njih predstavlja korisno i ugodno druženje, aktivnu i poticajnu interakciju u kojoj oni zapažaju, otkrivaju, analiziraju, kreiraju, promišljaju, predlažu i prezentiraju teme, rješavaju probleme, iznose mišljenja i kritičke osvrte, postavljaju pitanja i pronalaze odgovore. Usvojeno znanje i jezične vještine spretno i samopouzdano primjenjuju u svom poslu i raznim životnim situacijama. Kontinuirano razvijaju znatiželju i gotovo ‘ovisnost’ o engleskom jeziku. Motivirani su da ostanu u grupi sve do najvišeg stupnja. Veseli me što im često sat engleskog jezika ‘prebrzo prođe.’ Podučavanje i učenje nekom čudesnom sinergijom stapaju se i postaju hrana za dušu